U mého altrnátoru DENSO 104210 ... 150 ampér to byly spálené diody (cena 1200 Kč přez
http://www.autoelektrika-janota.cz/2419 ... ternatoru/ ) jdou proměřit , ale u u toho mého se teplem odletovali ,takže byly viditelně po smrti . Stator dostal taky zabrat ,ale když jsem změřil izolační stav ( každý vodič ( je jich tam 6 ) proti tělesu statoru ) byl v pořádku , asi 10 mega ohmů . Měři jsem to megmetem , jde to i multimetrem ale ten nedosahuje takového měřícího napětí , a průraz izolace se nemusí projevit . Regulátor mi nebyl nikdo schopen odzkoušet protože spolupracuje s řídící jednotkou.Dal jsem sice výstup na regulovaný zdoj a zkoušel imitovat nižší a vyšší napětí než 13.5 voltu ,ale na buzení pro rotor jsem nic moc nenaměřil a víc se mi to pokoušet nechtělo ...
Nicméně jsem podle
http://www.youtube.com/watch?v=tuWUiBwP_4Q vyměenil diodový blok a všecko je CAJK
Cena dílů je asi 2000 stator , 2000 rotor , 1200 doody , 1500 regulátor , a něco ložiska a drahá je kladka
ale podle mne se pokazí vždy jen jedna věc takže se vyplatí se minimálně na to podívat ...
Altík je za hodinu venku , ale nachystejte si 16 klíč ,nejlépe očkovou ráčnu ( gola se tam nevleze ) jo a skoro 2 hodiny jsem to odvdušnoval ,ale když jsem dolil filtr ( kterej jsem já blbec odkalil ) a perfektně injekční stříkačkou zalil hadičku FILTR - ČERPADLO , nebyl problém ...
GOOD LUCK !!!