Zkousel jsem na volvoklubu nasledujici tema bez vysledku - tak treba zde budu mit vice stesti:
Prosim o zkusenosti s presnosti vyblikavaci samodiagnostiky.
Vcera jsem si uspesne vyblikal skutecny pocet najetych kilometru (tacho ukazuje rovnych 170.tis a krabicka "nablika" 326.548 )
Dokazu smaznout i kontrolku "service" ,ale jenom do jednoho startovani - potom se znovu objevi...
Dnes bych se rad mrknul na chybove kody - zde na foru jsem je nikde nenasel - tady odkaz na stranku v anglictine:
http://www.matthewsvolvosite.com/read-codes-volvo-850Zajima me, zda vyblikani techto kodu ma stejnou vahu jako klasicka diagnostika ¨"pichnuta" pres kabel_?Asi dva roky nazpet jsem v ramci nejake akcni servisni akce byl na Volvo diagnostice v Dekom HK, kde si diagnostiku pujcuji z jejich pobocky v PCE a neprisli na nic - servis byl resetovan, skutecny najezd nedokazali zjisti (pry to jde jen ze systemu kde se zaznamenava servis a tam u meho zadny zaznam nemaji).
Vyblikal jsem chyby s nasledujicim vysledkem:
A1 — Transmission
nedetekujeA2 — Fuel System
OKA3 — ABS
413 Right front wheel inlet valve, open/short
414 Right front wheel return valve, open/short
421 Rear wheel inlet valve circuit, open/short
422 Rear wheel return valve circuit, open/short
423 Traction control system valve, open/short
312 RH front wheel sensor - open circuit or short circuit
211 LH front wheel sensor - no signal when moving off
213 LH rear wheel sensor - no signal when moving off
214 RH rear wheel sensor - no signal when moving off
141 Faulty brake pedal position sensor, shorted to earth or supply
A6 — Ignition
nedetekujeA7 — Combined Instrument (Trip Computer)
nezkousel jsem B1 — Electronic climate control
325 Recirculation damper motor active too long
411 Blower fan seized or drawing excessive current
414 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan seized
417 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
B2 — Cruise Control
112 Abnormal speed signal
B5 — SRS
OKDiky za zkusenosti pripadne nejake tipy ohledne toho jak dal postupovat..