Já koupil za 4kila svoji D5, byla rok stará, najeto 34.762km. Takový auto, který bych já chtěl, stojí nový určitě hodně přes mega. Takže tohle není cesta. A dnešní nový auto pod 700-800 tisíc? To sou jenom kasičky, je to smutný ale je to opravdu tak. Fokus, mondeo, sportáž, síííd, I30, gec, C3, C4, C5, C4pikaso, laguna, espas, megán, 206,7 307,8 407 607, opel kompletní sortiment, VW komplet+seat komplet, fábie, starý superblb,.... to jsou všechno auto, který dělají servisákům obrovskou radost. Naprostou lahůdkou je prý ten espas - údajně to nedokáže jezdit 5tkm bez zásahu. Obdobně je na tom trojice galaxy/alhm/VW(nevím jak se ten kepl menuje). V mém okolí to tak prostě je, navíc mám kamaráda mechanika -jeho slova: "ty dnešní auto jsou tak na 100tkm, pak už je to opravdu jenom o údržbě" Jsou dost chváleny oktávky, tojoty. Jinak ti japonci -vyjma té tojky- už taky nejsou to co dříve. Mitsu, i subaru, kvalita prý výrazně šla dolů. Nissan snad upadl úplně na hubu. Nevím, já bych do novýho auta za tyhle prachy opravdu nešel. Když to kolem sebe vidím. Všichni toho dost litují. Pořád něco řeší - najednou svíti bagy, najdenou něco s ABS, najednou nefunguje centrál, najednou to nestartuje, háže se to do nouzáku... poslouchám to pořád. Takový auto bych vykopal z domu velice rychle.
Takže závěrem: nechci Tě odradit, ale nový auto prostě neznamená, že budeš jen jezdit. Je třeba hóóódně opatrně vybírat. Francii bych se asi vyhnul úplně, VW asi také, snad možná ta tuctová oktáva? Rozumově možná ten auris (ale tobě nevadí jak vypadá? kulatej golf deset let dozadu?) Mondeo za 4k bude socka... takže auris?
_________________ S60 D5244T5 850 D5252T 944 B230FB bejvávalo.... S40 B4204T2 360 B200K okružní, lesnicko-dělnický speciál V70/I D5252T
|