www.svedsketanky.cz http://novinky.www.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu http://novinky.www.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=43&t=287 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kein [ sob 26. zář 2009 10:23:01 ] | ||
Předmět příspěvku: | Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu | ||
V50 2.0D Vyčištění EGR ventilu - motor D4204T Co je potřeba: klíč velikosti 9 a 10, gola sadu,torx 30, imbus 5, čistič na motory (použil jsem Hekra a spokojenost, opravdu dobře to vyčistil) Jak na to: 1. Odpojit konektor z EGR ventilu. 2. Sundat plastový kryt motoru. Odmontovat trubku vedoucí z EGR do sání. Na EGR dva šrouby velikosti 10, na sání, detail C, dva šrouby s torxní hlavou velikost 30, je tam gumové těsnění! V detailu B je trubka uchycena sponou k motoru, prvně 10 klíčem vymontovat matku, sundat držák palivové hadičky, je na něm připevněná i kabeláž, pak vyšroubovat šroub co drží sponu. Trubku vyčistit. 3. Vyšroubovat šrouby spojení EGR s chladičem příchozích výfukových spalin. 10 klíč, ten zespoda je špatně přístupný, doporučuji použít nástavec s kloubem z gola sady. Mezi EGR a chladičem je plechové těsnění. 4. Povolit imbusový šroub na spodu EGR,stačí jen dvě otáčky. Na imbus je špatný přístup, hodně jsem se s tím potrápil. Nakonec pomocí hodně prodlužovacích nástavců s goly povoleno zespodu auta. Imbus jsem pak radši nahradil šroubem s 10 hlavou. Povolit dva šrouby 9 klíčem držící EGR k morotu. Sundat EGR . Dokonale vyčistit, zkusit jeho chod, nesmí se zadrhávat a klapka musí dokonale dosednout. Takhle vypadal před a po : 5. Ještě vyčistit chladič výfukových plynů. Vystříkat čističem, pak čištěno štětkou na láhve a pak vysáto průmyslovým vysavačem. No a pak, to tam obráceně vše namontovat zpátky a pozapojovat. Za návod děkuji uživateli wrbics.
|
Autor: | Návštěvník [ ned 29. srp 2010 16:36:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Díky za návod, je to přesně podle něj. Akorát celý problém nebyl v EGR jako takovém, ale někdo mi tam dal do spoje EGR a odvodní trubky kovovou zátku. Nejspíš to udělal někdo v servisu, ale nepříšel jsem na žádnou výhodu. Spíš mi to připadá tak, že jsem se tam měl vrátit a nechat to celé vyměnit. EGR 12 000,- + práce. |
Autor: | karelvolvo [ ned 29. srp 2010 18:01:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Pokud Ti to jezdilo se zátkou tak buď rád co já bych za to dal to zablendovat |
Autor: | Pavluňa [ pon 30. srp 2010 19:08:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Autor: | snow1 [ úte 31. srp 2010 12:52:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
a este u rocniku 04 |
Autor: | Nemand [ čtv 16. zář 2010 7:41:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Ale jak to dopojíte na řídící jednotce. Pořád to vyhazuje hlášku o kontrole systému motoru. Ten kdo tam dával podložku vytáhnul konektor z EGR. A hlavně od té doby, co je ventil v provozu se přestala projevovat prodleva v zátahu motoru na výšší kvalty (5,6). Vždycky kolem dvou tisíc otáček to krátce přestalo táhnout. Na co tam tedy ten EGR ventil vůbec je? Je lepší ho z hlediska životnosti motoru znovu zaslepit? |
Autor: | wrbics [ čtv 16. zář 2010 13:30:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Jestli mysliš hlašku na přístrojovce ? - tak tu odstraniš tím , že odpojíš právě ten konektor od EGR , všichni co ho máme zaslepený , tak ho mame i odpojeny a nic to nehlasí , jen když to napíchneš na PC tak se to tam objeví . Motor nemá žádne problevy , lip jde do otáček , řekl bych že je o něco nižší i spotřeba . A k čemu je - ke snížení emisí , přepouští zpět do saní vyfukové plyny , aby se znovu přepalily |
Autor: | naffots [ pon 18. říj 2010 8:52:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
a ak mam DPF vadi to keby som to zaslepil? |
Autor: | tymon [ ned 01. kvě 2011 18:16:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
tak jsem to dneska cistil a misto 9 sroubu tam mam 8... a pro povoleni imbusu je nejlepsi cestou jeden imbus obetovat a seriznout ho tak, aby mel vysku max 1cm... pak jde sroub krasne povolit a nemusi se tam lezt zespodu... jeste trubku co vede z egru do sani je dobre rozpojit - vycvaknout tu kovovou sponu, usetrite si tim asi tak 20 min casu a spousty nervu ... spona jde kombinackama nacaknout napoprve a tudiz ani nepotrebujete TORX 30 nastavce jinak po zacviku je sundani egru otazkou tak 20 minut UPOZORNENI: rozhodne nedoporucuji otevirat plastovej deklik EGRu (tam jak se pripojuje konektor)... nic tam neni (co by clovek dokazal opravit) a deklik je prilepenej silikonem, takze ho stejne nesundate, nebo ho spis poskodite!! |
Autor: | ]Rebro[ [ ned 04. bře 2012 13:29:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Aky cistiaci pripravok pouzit na cistenie EGR? |
Autor: | wrbics [ ned 04. bře 2012 19:10:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
já použil čistič motoru Hekra , použivamého i v praci na čištění spalovací rampy u jendnoho moturku |
Autor: | snow1 [ pát 30. bře 2012 8:43:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
nazdarek, tak vcera som cistil egr. neprajem tu robotu ani najhorsiemu nepriatelovi trvalo mi to v praci popri robote cely pracovny den. najhorsie bolo odskrutkovat ten debilny imbus, ruky budem mat zodrete este tyzden, kiez by som mal rucicky ako moj syn. nuz k veci: ta kovova rura k saniu bola zas.ata az privelmi, ostal len asi centimetrovy priemer na vzduch. tak som ju vykrtkoval, vyfukal pistolou a vyplachol benzinom a vysledok super. egr samotny som az taky zaneseny nemal ale stetec, benzin atd pomohli, bol celkom cisty. niekto tu spominal v navode ze treba rukou skusit chod, no ja som s nim nepohol ani ked uz bol uplne cisty takze som ho vycistil do biela nastriekal nejakym uvolnovacom staby vd40 a zmontoval vsetko naspat. jedine ten spodny imbus som nedotiahol, bohuzial som po celom dni bol z neho psychicky na dne a uz ho nikdy nechcem vidiet. tak snad vydrzi. este som vycistil a skontroloval tu klapku co ide do sania kde sa napaja gumena hadica, bol tam trochu olej, tak som vycistil, klapka sa nezasekava, vsetko ide ako ma. a teraz otazka, da sa nejak cez tu dieru po kovovej hadici z egr ventilu co ide spat do sania sanie vycistit? bez toho abyu som musel daco rozoberat, pretoze je prilepene silikonom, atd..napriklad strcit tam priemyselny vysavac a vysat? lebo take hrudy bordelu ako tam, chudak motor nemoze dychat. aha a este tie deviatky srouby co su na obrazku som mal osmicky. |
Autor: | southpark [ pát 30. bře 2012 15:25:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Autor: | snow1 [ úte 03. dub 2012 7:31:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
nemam y, len normalnu a egr som uz odpojil, ale stale by som potreboval nejakym sposobom vycistit to sanie. inak skusenost bez egr: motor ide ovela tichsie, rovnomernejsie, silu ma naspat ale krutiaci moment akoby nastaval neskor. neviem ci to ma s tym suvis ale za skoro tyzden som prisiel na tieto veci. este mi niekto prosim povedzte ci prejdem emisnu s odpojenym egr. dik som niekde cital ze chalan striekal priamo do sania daky cistic a ze to normalne rozpustilo vsetok karbon a bordel a ze to moze ist aj do valcov potom a ze sa to spali. len neviem ako sa to volalo a on mal benzin. zistim este niekde. |
Autor: | Guru [ úte 03. dub 2012 23:09:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Autor: | aldapu [ stř 04. dub 2012 9:13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Ahoj Guru, omlouvám se všem, že odskakuji od tematu.Jak jsi spokojen s pneu Nokian, jestli je uz maš na autě? |
Autor: | snow1 [ pát 13. dub 2012 7:49:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
inak prejdem na nadrz zhruba o 100 km dalej po zaslepeni egr. auto odvtedy slape okej, co sa tyka motora teda....fakt zbytocna suciastka |
Autor: | southpark [ pát 13. dub 2012 11:24:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Autor: | snow1 [ pát 04. kvě 2012 10:17:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
Autor: | miso [ ned 01. črc 2012 19:54:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T :Vyčištění EGR ventilu |
A preco to sanie neodmontovat a nepreplachnut to rovnako ako EGR? Mne je teda dost divne, preco sa vsade pise ako je dolezite cas od casu cistit EGR, ale sanie cisti malokto. Ja osobne nevidim velky zmysel v cisteni EGR, pokial zoberieme do uvahy, ze niektori ho odporucaju dokonca zaslapit. Teda, ked ho budem mat hoci aj upne pnepriechodny, tak to bude stale iba to iste, ako keby som ho mal zaslepeny... Ale sanie - to uz je ina kapitola. Ak sa zuzi prietok vzduchu tak to je urcite problem. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |